القائمة الرئيسية

الصفحات

تخفيض على أي حاجة تشتريها حتى لو مش عليها تخفيض

تخفيض على أي حاجة تشتريها حتى لو مش عليها تخفيض.


كلنا متعودين إن التخفيضات دايماً بتكون مرتبطة بفترة محددة وعلى منتجات معينة. حتى الأماكن اللي بتقدم عروض غير تخفيض الأسعار - زي نظام النقط مثلاً- بتبقي برضه محددة إنك لازم تستعمل النقط دي عندهم أو عند أماكن تانية هم برضه اللي محددينها. ده إذا أصلا لحقت تستعمل النقط دي قبل ما تنتهي عند تاريخ صلاحية هم برضه اللي محددينه.

إزاي تاخد تخفيض على أي حاجة بتشتريها حتى لو اللي بيبيع لك مش عامل تخفيض؟!.

النوع ده من العروض مش بيديلك لك حرية الإختيار ولا بيحقق لك الإستفادة الكاملة من اللي بتشتريه، لأن ببساطة اللي بيبيع لك هو اللي بيحدد لك تشتري إيه وتشتريه إمتى.
 فتلاقي نفسك إشتريت حاجات ممكن ما تكنش أصلاً محتاج لها، بس علشان تلحق العرض!
أو تستنى ممكن لمدة سنة –زي الـblack Friday- علشان تشتري حاجة إنت محتاجها دلوقتي!
طيب، والحل؟ إزاي تقدر تستفيد بالعروض في أي وقت وعلى أي حاجة انت محتاجها؟

اضغط هنا | كل اوراقك الحكومية دليفرى خدمات من الباب للباب

خلينا نقول لك إن في طريقة تقدر تشتري بيها اللي انت محتاجه في الوقت اللي يناسبك وفي نفس الوقت تحقق نفس التوفير اللي بتديهولك التخفيضات والعروض أو أكتر...مجاناً!

في مايو 2018 أنشأنا WAFFARx، أول وأكبر منصة cash back في الشرق الأوسط وشمال أفريقيا واللي بتتيح لك إنك تسترد نسبة من المبالغ اللي إشتريت بيها منتجات أو خدمات online كاش.

لحد النهاردة رجعنا أكتر من 500,000 دولار cash back لعملاءنا 

كل اللي إنت محتاجه إنك تدخل على waffarx وتعمل حساب مجاني تشتري من خلاله بنفس الطريقة اللي انت متعود عليها من أكتر من 250 متجر إلكتروني في جميع أنحاء العالم ويرجع لك cash back بيوصل لـ 15% تقدر تسحبهم نقداً بالطريقة اللي تريحك.

إحنا في WAFFARx جبنالك أشهر المتاجر العالمية زي souq، amazon، aliexpress، jumia، booking.com، expedia، وغيرهم كتير. ووفرنالك طرق كتير تقدر تسحب بيهم الـcash back  بتاعك زي فوري، فودافون كاش، تحويل علي حساب البنك أو على أي محفظة إلكترونية،... وطرق تانية كتير.

إحنا دورنا إننا نوفر لك أفضل وأوفر تجربة شراء  online، علشان كده هنبعت لك إشعارات دورية بأفضل العروض المقدمة من شبكة المتاجر اللي بنتعامل معاها وكمان هنعرضهم على الموقع بتاعنا علشان ما يفوتكش أي عروض وخصومات مميزة، لأنك لما تشتري عن طريق WAFFARx هتقدر تستفيد من العروض اللي بيقدمها المكان اللي بتشتري منه بالإضافة للـ cash back اللي إحنا بنقدمهولك.

إنضم لأكتر من 100,000 عميل واعمل حسابك المجاني دلوقتي على waffarx واحصل على 2,5 دولار أمريكي هدية من WAFFARx  لفترة محدودة، وكمان عندك فرصة تحصل على 2,5 دولار أمريكي إضافية لما ترشح حد من معارفك إنه يعمل حساب على WAFFARx.
زور موقع:
waffarx

عروض من جوميا وسوق دوت كوم وغيرهم كتير اشترى اون لاين بتخفيض.

وقريب جداً waffarx هتكون موجودة في محلات كتير مش بس online اون لاين علشان تقدر تستفيد من الـcash back  على كل حاجة بتشتريها، وكمان قريب جداً هنطلق X-Button اللي تقدر تحملة على أي متصفح إنترنت علشان يفكرك لما يكون الموقع اللي بتشتري منه عنده ميزة الـcash back.

إشترك دلوقتي مجاناً على: waffarx👇وخد فلوس إعمل حساب مجاني … واحصل على ٢.٥ دولار مكافأة (متاح لفترة محدودة)فوراً … إشتري اللي نفسك فيه … ووفر فلوسك دلوقتي.   

 

متنساش | الانضمام👇 لصفحتنا على الفيس
عشان تتابع التنسيق


فيديو لتوضيح طريقة التسجيل والشراء

https://youtu.be/h37JyJxnsN

شارك الموضوع على صفحتك

تعليقات

انتقل الى الفقرة